پاورپوینت درس چهارم زبان انگلیسی پایه هفتم(My Family)

پاورپوینت درس چهارم زبان انگلیسی پایه هفتم(My Family)

 پاورپوینت درس چهارم زبان انگلیسی پایه هفتم(My Family)

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: power point

فرمت فایل: ppt and pptx

قابل ویرایش 18 اسلاید

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

 Lesson 4 My Family Conversation Lesson 4:My Family Listen to the students talking about their families. Student 1: Nice picture! Is that your father?
Student 2: Yes, he is.
Student 1: How old is he?
Student 2: 38.
Student 1: What’s his job?
Student 2: He’s a mechanic.
Student 1: And your mother?
Student 2: She’s 35. She is a housewife. Practice 1: Talking about Your Family (Age) Listen to the examples. Then ask and answer with a friend. How old is your father?
How old is your mother?
How old is your brother?
How old is your sister?
How old is your uncle?
How old is your aunt? He’s 38 (years old).
She’s 35 (years old).
He’s 14 (years old).
She’s 8 (years old).
He’s 45 (years old).
She’s 30 (years old). Practice 2: Talking about Your Family (Job) Listen to the examples. Then ask and answer with a friend. What is your father’s job?
What is your mother’s job?
What is his uncle’s job?
What is her aunt’s job?
What is his job?
What is her job? He’s a mechanic.
She’s a housewife.
He’s a doctor.
She’s a nurse.
He’s a teacher.
She’s a dentist. mechanic. housewife. doctor. nurse. teacher. dentist. Sounds and Letters Listen to the school secretary and a student talking. He’s completing a schoolform for the student. School Secretary: What’s your father’s name?
Student: Goodarz Safari.
School Secretary: How do you spell his first name?
Student: That’s G-O-O-D-A-R-Z.
School Secretary: Thank you.
Say your father’s name and spell it. Talk to Your Teacher
Can you write it for me, please? Listening and Reading Listen to the conversations and check the correct items. Speaking and Writing Group Work
Ask your classmates about their family members and f ill out the table below. Your Conversation Pair Work
Do the conversation

You: How old is your …………………?
Your friend: He’s/She’s …………………… .
You: What’s ……………… job?
Your friend: He’s/She’s ………………………… .
You: And your …………………………?
Your friend: He’s/She’s …………… and is ……………………………

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کر

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پایه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان

پاورپوينت درس بیست و دوم مطالعات اجتماعی پايه هفتم اوضاع اقتصادی در ایران باستان


       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 23 اسلاید  قسمتی از متن پاورپوينت:تعداد اسلاید : 23 اسلایدتهیه کن       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش  اسلاید  قسمتی از متن پاورپوينت:اوضاع اقتصادی در ایران باستان کشاورزی و دامپروری فلات ایران از نخستین سرزمین هایی بوده که کشاورزی و دامپروری در آن آغاز شده و حتی دانش و مهارت کشت و زرع از ایران به سرزمین های دیگر برده شده است. کشاورزی مهمترین پیشه و وسیله معیشت در ایران باستان بود. گندم و جو مهمترین محصول زراعی ایرانیان باستان بود. کشاورزان ایرانی علاوه بر کار کشاورزی به پرورش دام نیز می پرداختند. ابزار خرد کردن گیاهان

ادامه مطلب  

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان کلیات زبان شناسی انگلیسی 1 (The Study Of Language) رشته مترجمی زبان انگلیسی در 189 اسلاید

پاورپوينت کامل و جامع با عنوان کلیات زبان شناسی انگليسي 1 (The Study Of Language) رشته مترجمی زبان انگليسي در 189 اسلاید


       زبان انگليسي یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگليسي به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگليسي از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وام‌واژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وام‌واژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگليسي شده‌اند. زبانانگليسي باستان شباهت بسیار ز

ادامه مطلب  

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان آوا شناسی زبان انگلیسی رشته مترجمی زبان انگلیسی (English Phonetics And Phonology) در 203 اسلاید

پاورپوينت کامل و جامع با عنوان آوا شناسی زبان انگليسي رشته مترجمی زبان انگليسي (English Phonetics And Phonology) در 203 اسلاید


        زبان انگليسي یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگليسي به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگليسي از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وام‌واژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وام‌واژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از 

ادامه مطلب  

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان آوا شناسی زبان انگلیسی رشته مترجمی زبان انگلیسی (English Phonetics And Phonology) در 203 اسلاید

پاورپوينت کامل و جامع با عنوان آوا شناسی زبان انگليسي رشته مترجمی زبان انگليسي (English Phonetics And Phonology) در 203 اسلاید


        زبان انگليسي یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگليسي به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگليسي از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وام‌واژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وام‌واژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از 

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهاردهم فارسی پایه هشتم یاد حسین

پاورپوينت درس چهاردهم فارسی پايه هشتم یاد حسین


       نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 31 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوينت: فرآیند تدریس درس چهاردهم فارسی دوم متوسّطهدوره اوّل فرایندتدریس درس سیزدهیاد حسین (ع) اهداف درس آزمون ماهانه ایجاد انگیزه روش تدریس نکات کلیدی درس دانش ادبی ارزشیابی تکوینی ارائه تکلیف آزمون ماهانه ( فردی) 1- معنی واژه ها را با توجّه به مصراع ها و جمله ها بنویسید.( 1/5 نمره)الف) باد خشم و باد شهوت باد آز . ( ................. ) ب) صبح صادق قدرت کاذب شکست ( ................. )پ) درمی چند در آستین داشت و در عقیدتش خلل بود. ( ................. ) ( ................. )ت) باطن هر ایرانی همواره ریشه در دو سرچشمه زایا دارد . ( .................... )

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم حل مسئله

پاورپوينت درس چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم حل مسئله


       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 21 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 4 حل مسئله در سال های گذشته در درس های ریاضیِ پایۀ هفتم و کار و فناوری پایۀ نهم مهارت هایی را در خصوص حل مسئله کسب کردید. قبل از اینکه بتوانید مسئله را حل کنید، لازم است مسئله را درست تشخیص دهید و درست تعریف نمایید.اگر مسئله(مشکل)را اشتباه تعریف کنید، فرایند حل مسئله از پايه اشتباه شروع خواهد شد. زمانی مسئله ای وجود دارد، که میان وضعیت موجود (آنچه که وجود دارد) و وضعیت مطلوب (آنچه که مورد نظر است) شکافی ایجاد شده باشد. شما باید وضعیت موجود را مورد بررسی قرار دهید و بر اصل مشکل واقعی، نه بر علائم آن، تمرکز کنید. قبل از مشکل، همواره علائمی آشکار می شوند که به شما کم

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 ان

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان

پاورپوينت درس بیست و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم مدل کسب و کار (قسمت چهارم) ارتباط با مشتریان


       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 14 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 22 مدل کسب و کارقسمت چهارم : ارتباط با مشتریان ارتباط با مشتریانشناخت فردیِ مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصه های مهم مشتریان را جمع آوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش اجرای مشتری مداری، مهم ترین گام، شناسایی دقیق نیاز مشتری و انتظارات اوست که جز با مراجعه به مشتری و دریافت دیدگاه هایش میسر نمی شود. برای شناخت مشتری و نیازهای او باید با او ارتباط درست و مناسب برقرار کنید. شکل 2 -22 انگیزه هایی که می تواند تشویق کننده برای ایجاد ارتباط با مشتریان باشد و شکل 3 -22 انواع گو

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی

پاورپوينت درس سی و دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم نگارش طرح (قسمت چهارم) تهیه برنامه مالی و زمان بندی


       نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 24 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت:بخش 32 نگارش طرحقسمت چهارم : تهیۀ برنامۀ مالی و زمان بندی تهیه برنامه مالی و زمان بندیدر این قسمت، برنامۀ کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب وکار نوشته می شود. به این ترتیب در برنامۀ مالی، میزان هزینه ها، میزان سرمایۀ مورد نیاز و چگونگی تأمین آن برای راه اندازی کسب وکار بیان می شود.هزینه های تولید: این هزینه ها مخارجی هستند که برای تداوم یک فعالیت تجاری الزامی است. هزینه های تولیدِ محصول/خدمت، هزینه هایی هستند که برای آن صرف می شوند. فعالیت با هم فکری اعضای تیم تان، بیان کنید برای کسب وکار خود با اجرای چه اقداماتی می تو

ادامه مطلب  

چگونه توانستم با استفاده از هوش هيجاني دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي علاقه مند نمايم؟

چگونه توانستم با استفاده از هوش هیجانی دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي علاقه مند نمایم؟


چگونه توانستم با استفاده از هوش هیجانی دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي علاقه مند نمایم؟ فایل با فرمت word و  به راحتی قابل ویرایش است  و تعداد صفحات آن 28صفحه می باشد.خلاصه فایل :تحقیق حاضر در سال تحصیلی  96-1395 در کلاس ....پايه هفتم آموزشگاه …… متوسطه اول   و با فراوانی ....... نفر دانش آموز انجام شده است .مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگليسي بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پايه ی هفتم به درس زبان انگليسي و یادگیری درک مفاهیم آن از طریق هوش هیجانی بوده است. بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از م

ادامه مطلب  

چگونه توانستم با استفاده از هوش هيجاني دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي علاقه مند نمايم؟

چگونه توانستم با استفاده از هوش هیجانی دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي علاقه مند نمایم؟


چگونه توانستم با استفاده از هوش هیجانی دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي علاقه مند نمایم؟ فایل با فرمت word و  به راحتی قابل ویرایش است  و تعداد صفحات آن 28صفحه می باشد.خلاصه فایل :تحقیق حاضر در سال تحصیلی  96-1395 در کلاس ....پايه هفتم آموزشگاه …… متوسطه اول   و با فراوانی ....... نفر دانش آموز انجام شده است .مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگليسي بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پايه ی هفتم به درس زبان انگليسي و یادگیری درک مفاهیم آن از طریق هوش هیجانی بوده است. بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از م

ادامه مطلب  

جذاب ساختن كلاس و ارائه راهكارهاي كاربردي يادگيري مفاهيم درس زبان انگليسي

جذاب ساختن كلاس و ارائه راهكارهای كاربردی یادگیری مفاهیم درس زبان انگليسي


جذاب ساختن كلاس و ارائه راهكارهای كاربردی یادگیری مفاهیم درس زبان انگليسي در قالب ورد و قابل ویرایش در23صفحه بهترین نمونه در فضای مجازیخلاصه فایل مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگليسي بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پايه ی هشتم به درس زبان انگليسي و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است. بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداخت.سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از ا

ادامه مطلب  

جذاب ساختن كلاس و ارائه راهكارهاي كاربردي يادگيري مفاهيم درس زبان انگليسي

جذاب ساختن كلاس و ارائه راهكارهای كاربردی یادگیری مفاهیم درس زبان انگليسي


جذاب ساختن كلاس و ارائه راهكارهای كاربردی یادگیری مفاهیم درس زبان انگليسي در قالب ورد و قابل ویرایش در23صفحه بهترین نمونه در فضای مجازیخلاصه فایل مساله ی مورد نظر بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان در آموزش و یاد گیری واژگان و درک مفاهیم زبان انگليسي بوده و هدف از انجام این پژ و هش ،افزایش میزان علاقه  مندی دانش آموزان پايه ی هشتم به درس زبان انگليسي و یادگیری درک مفاهیم آن بوده است. بر این اساس ، پژو هشگر با استفاده از روش های علمی از منابع گوناگون تحقیق مانند : مدیر، همکاران، دانش آموزان، کتابها ، مجلات و اینترنت به تجزیه و تحلیل آنها جهت شناسایی عوامل موثر در ایجاد مساله و یافتن راه حل های پیشنهادی پرداخت.سپس به انتخاب چندین راه کار عملی از میان راه حل های پیشنهادی پرداخته و پس از ا

ادامه مطلب  

پاورپوینت درباره آشنايی با اصول و پايه های يک آزمايش - 30 اسلاید

پاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش - 30 اسلاید


پاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلاید اصولا تمام عوامل موجود که تاثیر آنها مستقل از کمیات موجود در آزمایش ماست می توانند تولید خطای کاتوره ای کنند. به همین علت پراکندگی حول میانگین نسبتا یکنواخت است یا به عبارتی دیگر احتمال مثبت یا منفی بودن این خطا یکی اس

ادامه مطلب  

پاورپوینت درباره آشنايی با اصول و پايه های يک آزمايش - 30 اسلاید

پاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش - 30 اسلاید


پاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلایدپاورپوينت درباره آشنایی با اصول و پايه های یک آزمایش  - 30 اسلاید اصولا تمام عوامل موجود که تاثیر آنها مستقل از کمیات موجود در آزمایش ماست می توانند تولید خطای کاتوره ای کنند. به همین علت پراکندگی حول میانگین نسبتا یکنواخت است یا به عبارتی دیگر احتمال مثبت یا منفی بودن این خطا یکی اس

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم کار تیمی موفق

پاورپوينت درس دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم کار تیمی موفق


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 17 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 2 کار تیمی موفق کار تیمی موفق عملکرد مشترکی است توسط گروهی از افراد، که در آن هر فرد علاقه مندی های شخصی و نظرات خود را در قالب یک تفکر واحد و همگرا دنبال می کند. این موضوع به این معنی نیست که عقاید و منافع شخصی فرد در قالب تیم مهم نیست بلکه بیانگر این واقعیت است که نتیجۀ کار تیمیِ مؤثر و کارآمد، فراتر از دستاوردهای فردی خواهد شد.کار تیمیِ مؤثر هنگامی رخ خواهد داد که همۀ افراد حاضر در تیم حداکثر تمایل و توان خود را در جهت تحقق اهداف تیم به کار گیرند و نسبت به آن متعهد باشند. عوامل مؤثر در موفقیت یک تیم شکل 1- 2 عوامل مؤثر در موفقیت یک تیم را نشان می دهد و

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم کار تیمی موفق

پاورپوينت درس دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم کار تیمی موفق


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 17 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 2 کار تیمی موفق کار تیمی موفق عملکرد مشترکی است توسط گروهی از افراد، که در آن هر فرد علاقه مندی های شخصی و نظرات خود را در قالب یک تفکر واحد و همگرا دنبال می کند. این موضوع به این معنی نیست که عقاید و منافع شخصی فرد در قالب تیم مهم نیست بلکه بیانگر این واقعیت است که نتیجۀ کار تیمیِ مؤثر و کارآمد، فراتر از دستاوردهای فردی خواهد شد.کار تیمیِ مؤثر هنگامی رخ خواهد داد که همۀ افراد حاضر در تیم حداکثر تمایل و توان خود را در جهت تحقق اهداف تیم به کار گیرند و نسبت به آن متعهد باشند. عوامل مؤثر در موفقیت یک تیم شکل 1- 2 عوامل مؤثر در موفقیت یک تیم را نشان می دهد و

ادامه مطلب  

پاورپوینت درس دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پایه دهم کار تیمی موفق

پاورپوينت درس دوم کارگاه کارآفرینی و تولید پايه دهم کار تیمی موفق


        نوع فایل: power pointفرمت فایل: ppt and pptxقابل ویرایش 17 اسلاید قسمتی از متن پاورپوينت: بخش 2 کار تیمی موفق کار تیمی موفق عملکرد مشترکی است توسط گروهی از افراد، که در آن هر فرد علاقه مندی های شخصی و نظرات خود را در قالب یک تفکر واحد و همگرا دنبال می کند. این موضوع به این معنی نیست که عقاید و منافع شخصی فرد در قالب تیم مهم نیست بلکه بیانگر این واقعیت است که نتیجۀ کار تیمیِ مؤثر و کارآمد، فراتر از دستاوردهای فردی خواهد شد.کار تیمیِ مؤثر هنگامی رخ خواهد داد که همۀ افراد حاضر در تیم حداکثر تمایل و توان خود را در جهت تحقق اهداف تیم به کار گیرند و نسبت به آن متعهد باشند. عوامل مؤثر در موفقیت یک تیم شکل 1- 2 عوامل مؤثر در موفقیت یک تیم را نشان می دهد و

ادامه مطلب  
خرید آنلاین